بعضی روز هام!

از بعضی روز هام یا بعضی حس هام مینویسم...

بعضی روز هام!

از بعضی روز هام یا بعضی حس هام مینویسم...

اگه تو آدم خوشبینی نبودی.. غیر ممکن بود که بتونی معمار شی!
if you werent an optimitis.it would be an architect.
norman foster...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۱۶
    8
  • ۹۴/۱۱/۱۵
    7
  • ۹۴/۱۱/۰۷
    6
  • ۹۴/۰۹/۱۷
    5
  • ۹۴/۰۸/۲۵
    4
  • ۹۴/۰۸/۱۸
    2
  • ۹۴/۰۸/۱۳
    1

2

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

...

دوسال پیش برای اولین بار تو زندگیم رفتم کربلا..!

پارسال هم از نرفتن داشتن افسرده میشدم که... قسمتم شد و رفتم..

اما امسال واقعا انگار قسمت نیست..!نمیدونم... نمیدونم...

اینقدر دلتنگم... اینقدر داغونم.. که اربعین برسه و نرم..

خدایا.. حکمت چیه!

فقط کار من گریه زاری شده... فقط کار تو دلبری یا حسین!

+صلاح مملکت خویش خسروان دانند...

تا یار که را خواهد و میلش به که باشد!..

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

از حال این روزا ننویسم بهره...

خوب نیستم!دل گرفتگی و.. حس درس که واقعا نیست.حدس میزنم در شرف یه سرماخردگی اساسی قرار دارم!

حتی حس تکون خوردن از جامم ندارم!

باید خوب شم

باید خوب شم

باید خوب شم

کلی درس دارم .. کلی برنامه دارم.. کلی کار که باید انحام بدم.......

عی بابا 

....

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸
ن.ک :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی