بعضی روز هام!

از بعضی روز هام یا بعضی حس هام مینویسم...

بعضی روز هام!

از بعضی روز هام یا بعضی حس هام مینویسم...

اگه تو آدم خوشبینی نبودی.. غیر ممکن بود که بتونی معمار شی!
if you werent an optimitis.it would be an architect.
norman foster...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۱۶
    8
  • ۹۴/۱۱/۱۵
    7
  • ۹۴/۱۱/۰۷
    6
  • ۹۴/۰۹/۱۷
    5
  • ۹۴/۰۸/۲۵
    4
  • ۹۴/۰۸/۱۸
    2
  • ۹۴/۰۸/۱۳
    1

4

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۱۰:۴۱ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
...
وای که چقدر حال و روزم خوب نیست این مدت...! هم جسمی و هم روحی خسته ام...
بیخیال.
یک عالمه کار غیر از درسم دارم که باید انجام بدم. 
باید یه چیزایی در مورد اثبات وجود خدا بخونم... نیاز دارم
برهان نظم و... این چیزا.اگر پیدا کنم کتایشو...
فردا هم مامان مراسم حضرت رقیه داره.من نمیدونم این همه آدم کجا میخوان جا بشن. من در اتاقمو میبندم!کی حال داره اتاق تمیز کنه.
امروزم که طبق هر دوشنبه جناب استاد ر.... رو تحمل کردم!چقدرم بر عکس همیشه بهش خندیدم!جناب خود بانمک پندار...استاد فیزیکی که کلا از اول ترم تا الان 5 تا مسئله یاد داده!!!
خدا به داد...که ترم بعد ایستایی هم با ایشون دارم!!!!
تحمممملا..تحمل خدا بهم داده.!
بخاطر مراسم فردا همه مبل هارو جمع کردیم!سرتاسر خونه فرشه.. آقا یاد خونه ی مامانبزرگ بابا بزرگا میفتم چقدر خوووووبه!!!
الان با یه حس جدید(شبیه خونه طلبگی!) نشستم گوشه ی پذیرایی چسبیده به بخاری.. لپ تاب به شارژ و یه قندون و یه لیوان چای کنارم.... خی لی خوبه!
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی