بعضی روز هام!

از بعضی روز هام یا بعضی حس هام مینویسم...

بعضی روز هام!

از بعضی روز هام یا بعضی حس هام مینویسم...

اگه تو آدم خوشبینی نبودی.. غیر ممکن بود که بتونی معمار شی!
if you werent an optimitis.it would be an architect.
norman foster...

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب
  • ۹۴/۱۱/۱۶
    8
  • ۹۴/۱۱/۱۵
    7
  • ۹۴/۱۱/۰۷
    6
  • ۹۴/۰۹/۱۷
    5
  • ۹۴/۰۸/۲۵
    4
  • ۹۴/۰۸/۱۸
    2
  • ۹۴/۰۸/۱۳
    1

7

پنجشنبه, ۱۵ بهمن ۱۳۹۴، ۰۵:۲۸ ب.ظ
بسم الله الرحمن الرحیم
...
خب چرا نمیان؟
حتما کلی تو ترافیک موندن.. اومدم اینجا چون هم نوشتن آرومم میکنه و هم اینکه اینجا بمونه دیگه.. خاطره.. تجربه یا هرچی
یکم استرس دارم . و دقیقا نمیدونم چرا..
و اینکه خب یه لیست بلند بالا هم تهیه کردم از شرایطم...
قرار بود ساعت چهار راه بفتن و خب الان ساعت17:22 هستش... 
یکم موذبم از اینکه چادر سرم نکردم... اما خب هیچوقت جلو مهمون چادر سر نمیکنم. دوست دارم اما خب سختمه واقعا. چادر سرم نکردم امروز.. که بعدا اگررر این آقا انتخاب شد و این وصلت سر گرفت. من بعدا مجبور نباسم چیزی و توضیح بدم... مجبور نباشم جلو مهمون چادر سرم کنم و غیره..
ولی خب در کل من موذبم..
نمیدونم که آخرش چی میشه 
امروز ص.ک میگفت : قلبت و سنگ کن. خر حرف های عاشقونه اش نشیا. سعی کن منطقی باشی..
خو خواهر من شما مگه من ونمیشناسی؟نمیدونی چ سنگی ام... 
تنها مشکل اینجاس که من نمیتونم بگم نه!نه گفتن خیلی برام سخته.. خدایا کمک کن و هرچی که به صلاحمه
حس میکنم خیلی پراکنده نوشتم... بخاطر عدم تمرکز هست در واقع..!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۵
ن.ک :)

نظرات  (۳)

باشد بنای خیری......
پاسخ:
ان شالله..
اخه ادم دم خواستگاری وبلاگشو آپ میکنه؟ 
شما از اونایی هستی که باید تو عقدت بگن عروس رفته پست بذاره
پاسخ:
سلام
وقتی خواستگار دیر بیاد بعععله.. :}
دقیقا..اصلا زشته پست نذارم خب...

۱۵ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۳۹ مهدی ابوفاطمه
نه گفتن یک هنره
در ضمن
یک سری صوت هست در مورد مباحث خواستگاری حتما گوش کنین
مال حاج آقای حسینی آرامه تهران
مباحثش قشنگ و بسیار کاربردیه ربطی هم به خانوم ها و آقایان متدین و غیر متدین نداره
بهرحال موفق باشید
پاسخ:
سلام
بله نه گفتن هنره منتها من توانایی هنرمندونه ام رو تو چیزای دیگه گذاشتم در واقع :|
ممنون از معرفیتون لینک میذاشتید که خب بهترم میشد :}
ممنون ممنون 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی